2016. szeptember 11., vasárnap

4. It's obviously insane

- Hogy öljem meg a maffia főnökét? Elment az eszed? - a hangom halk, de éreztettem velük dühömet. Már nem remegek, lenyugodtam. Aztán szétterjedt bennem a méreg.
- Miért is? - szemtelen vigyor ül ki arcára.
- Először is, miért nem intézed el te? Mi közöm nekem a maffiához? Egy csajnak kell megölnie a maffia főnököt, hogy utána megöljetek? Ja, kösz nem. - az elején elkezdtem járkálni, s a mondat végére megtorpantam Louis Tomlinson előtt. Kimérten nézet rám, s láttam, hogy a reménysugara csillan meg szemeiben, majd elmosolyodott.
- Kicsi lány...
- Ne hívj így. - sziszegem. 
- Dakota, azért téged kérlek fel, mert te vagy a legjobb. Nem apádhoz fordulok, nem máshoz. Egy tök ismeretlen bérgyilkosra van szükségem, aki hidegvérrel öli meg az embert, s nem foglalkozik a következményekkel annyira. A mai küldetéssel bebizonyítottad, hogy benned meg van ez. Amint az a kurva elkezdett beszélni, te nem vártál, cselekedtél. Ilyenre van szükségem, s szükségünk is a maffiában. - a mondat végére féloldalas mosollyal nézet le rám.
- A maffiában? Meg vagy te húzva, drága fiam? - felnevetett. Édes a nevetése
- Akkor szállsz ki, amikor akarsz. Ha megölöd az apám, én megengedem, hogy szabadon távozz. Legyen nyugodt életed, de míg az apám él, te a miénk vagy! - jelenti keményen.
- Szóval nincs választásom már. - cincegem.
- Nincsen, Baba! - hátulról gúnyos hangon szólal meg zaklatóm.
- Te ott hátul. Fogd be. - kilesek Louis háta mögül, s kék szemeibe kacsintok. 
- Szóval? - újra Louis szemeibe nézek. 
- Elvállalom, hisz nem vagyok apuci kicsi lánya. Viszont van pár kérésem...
- Na, kezdődik. 
- Kussolj, Horan! - Louis érdes hangja összerezzent, de belekezdek mondandómba.
- Tudni akarok mindent apádról. Tudni akarom, hogy kikkel áll kapcsolatban, és... 
- Pénz! - szólal meg hátulról Horan. Édes jó Istenem, mi baja ennek a pasinak?
- Kussolj! - üvöltünk rá Louissal, amit vigyorgással fejezünk be.
- Benne kell lennem a maffiában, s veletek kell lennem. Ha küldetés van hívnotok kell, s minden másnál is. - fejezem be.
- Mi van? Haver ezt nem lehet! - új hang. Hátrapillantok, de nem találom a hangforrását, mert mind a hárman döbbenten néztek rám.
- Rendben, Dakota. Akkor üdvözöllek a maffiában. - kezet nyújt, én pedig beleköpve tenyerembe kezet rázok vele.
- Csak meg ne bánd. - kacsintok rá nevetve.
- Most ugye csak szívatsz minket, Tommo? - kérdezi a faszfej.
- Nem, egyáltalán nem. - fordul hátra. - Dakota hidegvérrel ölte meg a nőt, helye van a maffiában.
- És Horan. Felejtsd el a számom. - mondom összeszűkített szemekkel.
- Ugyan már, bébi. Nem élvezed a zaklatásaim? - beleharap alsó ajkába, majd felnevet. Szem forgatva nézek Louisra, aki vigyorogva csóválja meg a fejét.
- Szóval senkit sem kell bemutatnom akkor. Ennek szívből örülök, viszont még ma be kell, hogy mutassalak apámnak.
- Ma szó sem lehet, Tomlinson.
- Kezdőődik! - megverem. Úgy is megígértem, hogy találkozik a fegyveremmel, hát itt az ideje.
- Már rég otthon kéne lennem, így foghatom egy gyors menetre valakivel, de a szabály az szabály. Szóval én lépek is.
- Ennyi? Akkor legalább tényleg legyen meg az a gyors menet! - bemutatok Niallnek, majd Louisra pillantok.
- A számomat tudod. Szóval.. Császtok! - ezzel hátat fordítok, és ott hagyom őket. Hagynám... De lépesek erősödnek mögülem, majd két kéz ragadja meg vállaim.
- Mit akarsz? - lerázom kezeit, s tovább lépkedem.
- Hazaviszlek, Babygirl. - nógat.
- Hogy hívtál? – megtorpanok, és kék szemeibe nézek.
- Babygirl. Hazaviszlek, gyere, nem messze van a motorom. - átkarol, a lábaim pedig életre kelnek s maguktól mozognak.
- Most miért vagy ilyen? - lepöccintem karját a vállamról, s tovább ballagok mellette.
- Gondoltam nem fog ártani néhány szopatás, de hát, látod milyen Tommo. Biztos beindítottad a fantáziáját. Pár hét és tuti megkúr. Ha Ő nem is, majd valamelyikünk. - kezembe nyomja a sisakot, én pedig vissza neki.
- Nem gyerek vagyok, Szöszi. - jelentem ki. Szem forgatva dobja le a földre a sisakot, majd felpattan.
- Ugorj fel, Babygirl. - elejt egy mosolyt. Ajkamba harapva ülök mögé, és fogom át derekát. - Szorosabban, Bébi. - a motor felzúg, s elindulva azonnal egy kerékre emelkedik. Kacaj szakad ki belőlem, majd visszahuppanok a földre, s meg sem áll hazáig.
- Köszönöm. - pattanok le.
- Bocs, a bunkózásaim miatt, csak Eric valamilyen szinten tényleg a haverom volt, s fájt az elvesztése. De amúgy tényleg üdvözöllek a csapatban. - szóhoz sem hagyott jutni. A motort felbőgetve el is száguldott. Az adrenalin még száguldott a vérembe, s ez okozhatta a vigyort az arcomra. Elindultam be, felosontam a szobámba, s bedőltem az ágyba. A maffia tagja vagyok. Már nem csak egy szimpla bérgyilkos. S nem akarom tudni, mi lesz akkor, ha ezt apa megtudja.


- Dakota Lilith! - ajajj. Nem akarok felkelni. Apa üvölti a nevem, muszáj ki kelnem az ágyból. Az ajtó nyílik, s így én is gyorsan felülök. - Hogy gondoltad ezt? Niall Horan? - ijj.
- Csak hazahozott.
- Hol találkoztatok? Miért hozott haza? Mi a faszt akarsz a maffiától?  - ajajj.
- Apa... Már én is maffia tag vagyok.
- Hogy mi vagy te, Édes Lányom?
- Maffia tag? - harapok bele a számba. Mered rám, mint egy hülye gyerekre.
- Mégis mikor történt ez? Két napja kiizguljuk anyáddal a szívünket, hogy mikor ölnek meg. Erre ma reggel bejelented, hogy már te is maffia tag vagy. Ki vagy te? - undor. Lesütöm a szemem. Nem, ezt nem lehet. 19 éves vagyok, van saját akaratom. Nem vagyok apuci pici lánya már.
- Sajnálom, Apám. De így gondoltam helyesnek. A maffia felkért, s igent mondtam. Nem vagyok már 12 éves. Tudok magamról vigyázni, s ha szeretnéd, ha nem. El kell ezt fogadnod. - döbbenten néz szemembe.
- Költözz el. - keserűen jelenti ki és el is hagyja a szobám. Elbasztam. De ez már kijárt. Elfelejthetem a családi bizniszt, az eddigi munkáim, mindent. „Vár az élet.” Túl régóta kopogtat az ajtómon, s én csak most engedtem be. S most távozom vele. Előveszem a szekrényemből a bőröndömön, majd pakolni kezdek. Közben a laptopomon kinézek egy szállodát, majd a gépet is elrakom. Miután végeztem, felöltöztem és lementem, anyám és apám is némán figyelte, ahogy leszedem a kulcscsomómról a lakás kulcsot.
- Örültem a 19 évnek, s a másik 7-nek is. - rájuk mosolygok, majd felsomfordálok a bőröndjeimért. Belerakom a kocsimba őket, majd mielőtt végleg távoznék, lerakom a motor kulcsát is. Azt tőlük kaptam, én pedig nem fogom hagyni, hogy zsaroljanak. Vérző szívvel hagyom ott a kulcsot és elindulok. Zenét kapcsolok, feltekerem és max. hangon elindulok, miközben cigarettát teszek a számba. A sós könnyek végül utat törnek, s lecsorognak az arcomon. Végig fut a fejembe apám undor tekintette, s azonnal felszárítom őket. 19 évet itt kell lezárni. S a suliból is kikérem az előbbi érettségit, tudom, nem lenne sok idő már addig. De már unom. Nézem a sok nyomorék arcát. Kösz, négy éven keresztül elég volt. S a terv már meg is volt. A mai nap keresek egy lakást, s meglátogatom a maffiát is. Holnap bemegyek az iskolába is. Elég alapos tervnek tűnni, de hogy mennyi jön ebből össze, részletkérdés. A telefonom rezegni kezd, s meg sem nézve kihív, felveszem.
- Babygirl! Merre jársz?
- Költözködöm.
- Igazán? Költözz hozzám.
- Hülye vagy, Horan. - nevetek fel.
- Nem vicceltem. Csak nem nyírjuk ki egymást, Babygirl.
- De hogy nem. Álmodban foglak megölni. - vigyorodom el.

- Küldöm a címet, Babygirl. – kinyomja, s pár másodperc megkapom a címét. Szem forgatva folytatom a szálloda felé az utam, majd kiemelem a bőröndöm és a laptopom. Becsekkolok, majd felmegyek a szobámba. A telefon vibrátor opcióba kapcsolt, de én egy nagy adag fagyival neki álltam lakásokat keresgélni. Túl gyorsan történtek a dolgok a mai napon, és még csak dél van. 

2 megjegyzés:

  1. Hát huhh. :D Mit is írjak.. :D Fogalmam sincs. Most sokkolt az apja.. Én azt hittem szereti a lányát.. Vagy abban reménykedtem, hogy az anyja tiltakozik majd az apja ellen, és nem törődik bele.. Milyen szülők már ők?! felháborító! Szeegény Niallt ketten is kussoltatják..xD Imádtam. Lesz Louis szemszög is? Kérlek mondd, hogy igen *boci szemek* :D Várom a folytatást <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbeszéltük, megpróbálok Louisos részt is hozni a közeljövőben...:D <3

      Törlés